1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych Klientów sklepu internetowego "Blame My Flame", prowadzonego przez Patryka Kulkę, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą "Patryk Kulka", z siedzibą przy ul. Winnickiej 5a, 32-020 Wieliczka, NIP: 6832084708, REGON: 123241719.
1.2. Administratorem danych osobowych jest Patryk Kulka. Kontakt z Administratorem jest możliwy:
- e-mailowo: kontakt@blamemyflame.pl
- listownie: ul. Winnicka 5a, 32-020 Wieliczka
2. Zakres zbieranych danych
2.1. W ramach funkcjonowania sklepu internetowego Administrator przetwarza dane osobowe Klientów w następującym zakresie:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail
- Numer telefonu
- Adres dostawy
- Dane płatnicze (przetwarzane przez operatora płatności, np. Przelewy24)
- Adres IP (dla celów technicznych i bezpieczeństwa)
3. Cele przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe Klientów są przetwarzane w następujących celach:
3.1. Realizacja zamówień i dostarczenie produktów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
3.2. Obsługa reklamacji i zwrotów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
3.3. Kontakt z Klientem w sprawie realizacji zamówienia (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
3.4. Wypełnianie obowiązków wynikających z przepisów prawa, np. podatkowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
3.5. Cele marketingowe, za zgodą Klienta, np. wysyłka newslettera (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4. Podstawa prawna przetwarzania danych
Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
5. Udostępnianie danych osobowych
5.1. Dane osobowe Klientów mogą być udostępniane podmiotom współpracującym z Administratorem w zakresie realizacji zamówień, w szczególności:
- Firmom kurierskim (np. DPD, InPost)
- Operatorom płatności (np. Przelewy24)
5.2. Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
6. Okres przechowywania danych
6.1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, w szczególności:
- Do zakończenia realizacji zamówienia i upływu okresu reklamacyjnego.
- W zakresie obowiązków prawnych – przez okres wymagany przepisami prawa (np. podatkowego).
6.2. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, dane będą przechowywane do czasu jej wycofania.
7. Prawa Klienta
Klient ma prawo do:
7.1. Dostępu do swoich danych osobowych oraz ich kopii.
7.2. Sprostowania (poprawienia) danych osobowych.
7.3. Usunięcia danych ("prawo do bycia zapomnianym") w przypadkach określonych w art. 17 RODO.
7.4. Ograniczenia przetwarzania danych.
7.5. Przenoszenia danych do innego administratora.
7.6. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych.
7.7. Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem).
7.8. Złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), jeśli uzna, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
8. Pliki cookies
8.1. Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu:
- Ułatwienia korzystania ze strony.
- Analizy statystyk odwiedzin.
- Umożliwienia funkcjonowania koszyka zakupowego.
8.2. Klient ma możliwość zarządzania plikami cookies poprzez ustawienia swojej przeglądarki.
9. Zmiany w Polityce Prywatności
9.1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki Prywatności w przypadku zmiany przepisów prawa lub funkcjonowania sklepu.
9.2. Aktualna wersja Polityki Prywatności będzie dostępna na stronie sklepu.